onsdag 10 april 2013

Bröllop plugg och stickning

Ja se där ja
Jag har börjat plugga lite igen. Bara på distans så jag kan arbeta samtidigt = mindre stick tid :(
Ska läsa palliativ vård tänkte jag. Intressant lärande

I helgen var jag på bröllop. Ett par goda vänner gifte sig. Det var så fint och nog kom det allt lite tårar när de svarade ja till varandra. Dagen till ära så var vädret på topp. Men vem uppfann egentligen högklackat? Man får ju så in i bombens ont i fötterna. Och även i höfterna när man shakar loss på bröllops festen .

Och till sist stickningen då........
Har stickat en färgglad pytt som ligger kastad på ärmsrödet på soffan och väntar på blockning. Påbörjat ett par nya sockar . Det gäller att vara ute i god tid inför nästa vinter :)

Idag tänker jag putsa fönster. Fick en ofrivilligt ledig dag. Oj så synd :)





Inga kommentarer: