tisdag 1 januari 2013

Årets första dag

Då var det första januari 2013.
Och lika bra att ta tag i sitt nyårslöfte , att bli bättre på att blogga :). Det kan väl inte vara så svårt att hålla.
Igår var vi och spelade spel och åt och drack gott hos ett par i byn. Väldigt skön och stillsam nyår. Höll ut till två på natten.
I morse vaknade jag och tittade på klockan , den blinkade för det hade varit strömavbrott. Jag såg att det var mörkt ute så jag somnade om igen . Nästa gång jag vaknade så steg jag upp och då var klockan halv elva. Herre Gud tänkte jag. Hur kunde jag sova så länge.
Blev frälst i den där krokodilvirkningen så nu är en liten filt på gång också :)
Nu har jag varit ledig i två dagar , i morgon är det dags att jobba igen. Jag fick de bokningar jag satte upp mig på och hoppas på ett par till så är arbetsveckan räddad.




Inga kommentarer: