onsdag 3 oktober 2012

Mat

Fick ingen bokning på bemanningen idag så här lagas det mat i stora lass, så man har färdigt ibland när det krisar med tiden.

Tre formar med kålpudding i ugnen

En höstgryta av kalvkött och diverse grönt


Och en stor gryta chili con carne


Allt som allt blev det 8 middagar för fyra personer =0)
Är skönt att ha när man jobbar delad tur och inte vill laga middag.

Jag hoppas att jag får en bokning i morgon. Nu har jag ju varit ledig i två dagar.

Mitt vik blev förlängt en månad till så jag har i alla fall arbete till 11 november. 
Endast 56 % så jag vill ju bli bokad lite med.

Jag har hunnit sticka och sett på tv mellan varven idag . Grytorna sköter ju sig själva när de står och outtrar.
Inte klokt vilka bra program det är på dagarna. Synd att det inte kunde vara lite bättre om kvällarna.

Inga kommentarer: