söndag 22 april 2012

Träning och sånt

Idag har vi varit duktiga gubben och jag.
Vi har börjat träna efter många års uppehåll. Tre gånger i veckan är planen.
Fick ett litet specialschema för min frusna axel som jag ska träna. Skulle tränat med gummiband men det gick inte. Så det blir att bara öva armen i luften =0). Kändes lite töntigt faktiskt.
Ska försöka att gå på min crosstrainer också när det inte är gymdag så man får upp flåset lite.
Nu ska jag baske mig bli smal , i alla fall smalare.
Har väl typ sjutton slutaröka och facebook kilon att ta bort.

Mycket att göra såhär nu när skolan snart är slut. Många inlämningsuppgifter och prov. 
Har två veckor kvar i skolan sedan en månads praktik.
Och en sista vecka i skolan med studiebesök på ambulansen och redovisning av praktiken.

Men snart är jag färdig uska. Det känns lite sorgligt att lämna dom goa klasskamraterna efter ett års tid.
Men vi får väl försöka att träffas ibland. I alla fall en gång om året eller så.

Nu är det dags för resterna från grillningen igår. 

MUMS

Inga kommentarer: